Zobacz, jak pozycjonowanie strony internetowej wygląda w 2022 roku

Obecny rok póki co upływa nam pod znakiem lockdownów i obostrzeń. Zamrażanie gospodarki przez rząd poskutkowało odpływem biznesów stacjonarnych w stronę sprzedaży online oraz przeniesieniem się wielu firm na stałe do sieci. Z tego tytułu seowcy i pozycjonerzy mają dziś pełne ręce roboty a konkurencja na niwie WWW nieustannie rośnie. Poniżej postaramy się opisać, jak walka o pozycję wygląda w ostatnich miesiącach.

Przestaw się na dobry User Experience i zyskaj na pozycji!

Prognozy na kolejne lata jednogłośnie mówią o wzroście znaczenia doświadczenia użytkownika (UX) w pozycjonowaniu stron. Już dziś mechanizm rankingowy Google działa w oparciu o wskaźniki zwane zbiorczo Core Web Vitals. Zaliczamy do nich takie elementy jak tempo ładowania się strony, szybkość interakcji a także stabilność wizualną. Wszystkie te oznaki żywotności strony dodatkowo zwracają uwagę przede wszystkim na jej odsłonę przenośną, gdyż firma z Moutain View już dawno przeszła na tak zwane indeksowanie mobilne. W praktyce oznacza to, że wersje desktopowe stają się niejako dodatkiem do tego, co nasza WWW potrafi zrobić na mniejszych rozdzielczościach.

Przy całym nastawieniu na zapewnianie użytkownikowi sieci pozytywnych doświadczeń nie powinniśmy jednak jeszcze zapominać o kwestiach bezpieczeństwa. Szyfrowane połączenie oraz odpowiednie certyfikaty wciąż będą wymogiem, nawet dla najbardziej funkcjonalnych i intuicyjnych projektów.”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Content marketing w czasach inteligentnych algorytmów

Nawet ludzie na co dzień nie pracujący w branży pozycjonowania wiedzą jak ważna w internecie jest treść. Marketing na niej oparty jest w stanie przekonać internautę do stania się naszym klientem. Tworzone przez profesjonalistów teksty i artykuły mają za zadanie nie tylko promować naszą ekspertyzę, autorytet i wiarygodność (zwraca na to uwagę algorytm EAT), ale również kreować potrzeby i postawy naszych odbiorców. Musimy jednakże pamiętać, że wraz kodami o akronimach BERT i SMITH korporacja z Moutain View pożegnała się z możliwością pozytywnej oceny wątpliwych jakościowo treści.

Minęły zatem czasy, w których nic nie wnoszące artykuły mogły wpływać na pozycję firmy w wynikach wyszukiwania. Oczywiście nie musimy osobiście zajmować się kampaniami contentowymi, szczególnie jeśli na głowie mamy prowadzenie biznesu- najlepiej zlecić to zadanie fachowcom z agencji marketingu internetowego. W AFTERWEB z pomocą zespołów wprawnych copywriterów i redaktorów stworzymy dla Ciebie unikalne treści, dzięki którym szybko zyskasz widoczność oraz ruch na stronie, a co za tym idzie, zaczniesz sprzedawać więcej i skuteczniej!

Artykuł sponsorowany

Sorry, comments are closed for this post.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to). Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close