Ofiarą internetowego oszusta padła 37-letnia mieszkanka Ostrowca Świętokrzyskiego, która chciała sprzedać odzież. Zamiast otrzymać pieniądze ze sprzedaży, została oszukana. Z jej konta bankowego zniknęło 2000 złotych.
We wtorek do ostrowieckiej komendy zgłosiła się 37–letnia mieszkanka miasta. Kobieta poinformowała mundurowych, że na jednym z portali ogłoszeniowych wystawiła do sprzedaży odzież. Kolejno za pośrednictwem komunikatora, skontaktowała się z nią osoba, która wyraziła chęć zakupu wystawionego w ogłoszeniu przedmiotu. Po uzgodnieniu warunków sprzedaży 37-latka otrzymała link, skąd miała odebrać pieniądze. Sprzedająca otworzyła go, a następnie zalogowała się na swoim koncie bankowym, wpisując swój pesel, login i hasło. Gdy wylogowała się z bankowości elektronicznej i po około 5 minutach zalogowała się ponownie, zorientowała się, że padła ofiarą oszustwa i z jej konta zniknęło łącznie 3000 złotych. Ktoś wykonał dwa przelewy po 1000 złotych oraz dwie transakcje za pomocą kodu BLIK w kwocie po 500 złotych każda. Ostatecznie kobiecie udało się zablokować się jeden z przelewów na kwotę 1000 złotych. Jednakże utraciła ona ze swojego rachunku bankowego oszczędności w kwocie 2000 złotych.