Ostrowiec Świętokrzyski: Oszustwo metodą na pracownika banku

Mieszkanka Ostrowca Świętokrzyskiego straciła 4 tysiące złotych. Do kobiety zadzwonił oszust podający się za pracownika banku. 36-latka za namową mężczyzny zainstalowała aplikację, która umożliwiła oszustowi dostęp do jej pulpitu.
We wtorek do Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim zgłosiła się 36-letnia mieszkanka Ostrowca Świętokrzyskiego. Kobieta poinformowała, że w wyniku oszustwa straciła 4000 złotych. Jak wynikało z jej relacji, około godziny 15.30 odebrała telefon od mężczyzny, który podał się za pracownika banku. Kolejno oszust poinformował swoją rozmówczynię, że ktoś uzyskał dostęp do jej konta i właśnie próbuje wykonać przelew. Następnie kobieta została połączona z „pracownicą działu technicznego”, która poprosiła ją aby zainstalowała aplikację dającą zdalny dostęp do jej pulpitu. Nieświadoma niczego 36-latka postępowała zgodnie ze wskazówkami oszustów, między innymi zatwierdzając dwie wypłaty blikiem po 2000 złotych. Pieniądze po kilku minutach miały wrócić na jej konto, jednak tak się nie stało i dlatego też pokrzywdzona skontaktowała się z infolinią banku, gdzie dowiedziała się, że z jej konta zniknęło 4000 złotych.

Sorry, comments are closed for this post.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to). Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close